VISITA A MAIER S. COOP.

Urriaren 14an, 2. mailako Karrozeriako ikasleak, MAIER S. COOP. instalazioak bisitatu zituzten Gernikan. Oso bisita gomendagarria.

El día 14 de octubre, el alumnado de 2º curso de Carroceria visitaron las instalaciones de la Cooperativa MAIER S. COOP. en Gernika. Una visita muy recomendable.

EMPRENDER DESDE LA ECONOMíA SOCIAL Y SOLIDARIA

EKONOMIA SOZIAL ETA SOLIDARIOAREN IKUSPEGITIK EKITEA

El alumnado de segundo curso de Grado Medio y Superior ha realizado talleres con la Fundación Economistas sin Frionteras para conocer el emprendimiento desde la Economía Social y Solidaria.

Erdi eta Goi-mailako bigarren kurtsoko ikasleek jarduerak egin dituzte Mugarik gabeko Ekonolikariak Fundazioarekin, Ekonomia Sozial eta Solidarioaren ikuspegitik ekiteko.

SEATek kotxe bat dohaintzan eman digu, bertan, automozioko ikasleek praktikak egiteko.

SEAT ha donado un vehículo para que los alumnos de automoción realicen prácticas.

Eskerrik asko !!!

AZAROAK 25. EMAKUMEEN AURKAKO INDARKERIARI EZ

25 DE NOVIEMBRE. NO A LA VIOLENCIA CONTRA LAS MUJERES

El Centro de FP de Fadura frena la desigualdad

El centro de enseñanza profesional getxotarra elabora un plan estratégico

(Artículo Completo)

Makina Errimentaren Mendeurreneko ekintzen barruan Elgoibarko Udalaren eskutik aurkeztu da gazteen artean izaera industriala duten enpresa proiektuen garapena sustatzeko helburua duen lehiaketa. + irakurri

IKASLAN.  ETORKIZUNARI BEGIRADA BAT

IKASLANek, Euskadiko Lanbide Heziketako ikastetxeen elkarteak, egungo L.H. Publikoari egokitutako estrategi berrien jokaera ezagutzera eman nahi du "Etorkizunari begirada bat" lemapean.

Lehen edizio hau, Berrikuntza, Alternantzia, Ekintzailetza, Lehiakortasuna eta Metodologia berrietan zentratuko da,  [informazio + ...]

[Gonbidapena]

HITZALDIA. L.P.O. DEPARTAMENTUA

Joan den azaroaren 5ean, asteartean ,  GKE Latino Amerikako Multinazionalen Begitratokiko Ane Garay arduraduna  etorri zitzaigun.

Espainiako enpresa transnazionalen inpaktuak  Latino Ameriketan aztertzeko

Parte hartu zuten taldeak:1EN2, 2ME2, 2CA2 y 1EM3

OMAL-ari buruzko informazio gehiago hemen

HITZALDIA. L.P.O. DEPARTAMENTUA.

Joan den urriaren 21ean, astelehenean,  Ner Group Taldeko  Juan Jesús Anduaga Koordinatzailea etorri zitzaigun,  beraien enpresa eredu berria azaltzera. Eredu honen zutabe  pertsona eta talde lana  dira, eta gardentasuna, parte hartzea, konpromisoa, elkartasuna bezalako baloreetan oinarritzen da.

Parte hartu zuten taldeak:2AA3, 1HH3, 1DO3, 2PP3, 2ES2 Y 2EM2D

Ner group-ari buruzko informazio gehiago hemen

EMAKUMEAK, ELIKADURA-SUBIRANOTASUNAREN PROTAGONISTAK

Kubatarren eta euskaldunen protagonistak. (esku liburuska)

ERAKUSKETA FADURA INSTITUTUAN (Bizkerre k. z/g). Urriaren 23tik azaroaren 22ra arte.

Euskadi-Cuba elkarteak eta EHNE Bizkaia erakundeak elkarlanean egindako kanpainaren parte da Emakumeak, elikadura-subiranotasunaren protagonistak. Kubatarren eta euskaldunen bizipenak erakusketa.Haren bidez, justizian eta berdintasunean oinarritutako elikadura-subiranotasunaren aldeko apustuarekin bat egin nahi izan du Euskadi-Cuba elkarteak, elikadura-subiranotasuna ezin izango baita gauzatu harik eta emakumezkoak protagonistatzat hartu arte.

DE LA ESCUELA AL MERCADO LABORAL EN EUSKARA

Días 16 y 17 de Mayo.

Organizado por HARROBIA FUNDAZIOA

Jornadas para dar a conocer la oferta de Formación Profesional en Euskara en Bizkaia

Bilbon, Harrobia Plaza 4 (Entrada por la C/ Kontzetzio)

Descargar el Programa de la Feria

2013.ko HAUR HEZKUNTZA ANTOLATUTAKO IKASTAROAK ETA HITZALDIAK

Aurten ere ikasturtearen amaieran H.H.ko lehenengo mailako ikasleen formakuntza osatzeko, urtero legez, irakasleok maiatza-ekainean ikastaro eta hitzaldi interesgarriak antolatu ditugu. Ikastaro eta hitzaldi hauek kanpoko profesionalek emango dituzte. (informazio gehiago)

LITERATURA HIZKETALDIA: Helduen laugarren tertulia. 2012.ko ekainaren 26an, asteartean, arratsaldeko 16:00etan izango da. Oraingo honetan ere idazle-irakurle topaketa bat izango dugu: idazlearen etortzeak bere eleberri buruz berarekin zuzenean mintzatzeko aukera ematen dugu. "Dónde el corazón te lleve", Susanna Tamaro-rena. Interesaturik bazaudete, harremanetan jarri Gaztelaniako departamentuarekin.

Idazle honen informazio gehiago: [web orria-ofiziala italieraz] [Idazlea eta bere obra Lecturalian]

LITERATURA HIZKETALDIA: Helduen hirugarren tertulia. 2012.ko martxoaren 6an, asteartean, arrtsaldeko 18:00etan izango da. Oraingo honetan ere idazle-irakurle topaketa bat izango dugu: idazlearen etortzeak bere bi eleberriei buruz berarekin zuzenean mintzatzeko aukera ematen dugu. "Mala luna" eta "Tuerto, maldito y enamorado", Rosa Huertas-enak.Interesaturik bazaudete, harremanetan jarri Gaztelaniako departamentuarekin.